Virtuální kancelář nebo virtuální sídlo je skvělou službou pro začínající i dlouholeté podnikatele a firmy, které nepotřebují svou vlastní kancelář a zároveň nechtějí používat své bydliště pro firemní účely.
Virtuální kancelář-jaké jsou její hlavní výhody
Chcete si ušetřit čas i peníze za provoz kanceláře a zároveň potřebujete občas pronajmout například zasedací místnost pro jednání se svými zákazníky nebo obchodním partnery?
Vyzkoušejte alternativní způsob kanceláře, kde nemusíte být fyzicky přítomni a zároveň budete mít všechny administrační služby zajištěné od profesionálně vyškolených pracovníků působících na recepci. Ty vás budou zastupovat v době nepřítomnosti a zároveň spravovat vaší administrativu.
Využití adresy a dalších doplňkových služeb
Objednáním služby virtuální kanceláře můžete používat adresu nebytových prostor jako svou obchodní adresu. Podepsáním smlouvy o jejím vzniku získáte spolu s podepsaným souhlasem o umístění sídla také označení firmy u vestibulu budovy, na poštovní schránce a přímo na nebytovém prostoru.
Prostřednictvím těchto náležitostí budete moci dle platných právních norem České republiky užívat svou novou kancelář a spolu s ní i výhodné doplňkové služby, které jsou ze strany poskytovatele služby každému podnikateli nabízeny.
Virtuální kancelář lze také použít v případě, že chcete rozšířit obchodní činnost do ostatních krajů po celé České republice.
Svou firmu tak za nízké měsíční náklady zhodnotíte a získáte přirozeným způsobem důvěryhodnost u svých nynějších obchodních partnerů.
Prostřednictvím expanze do okolních měst také získáte nové obchodní partnery a možnost nového podnikatelského růstu.
Komfortně zařízené nebytové prostory pro každého klienta
Vedle poskytnutí alternativní metody s umístěním sídla společnosti můžete využívat pronájem zařízené konferenční místnosti nebo kanceláře kde se můžete setkat se svými zákazníky, obchodními partnery nebo s orgány státní správy.
V případě potřeby pronajmutí kanceláře z důvodu jednání s úřady ji máte k dispozici zcela zdarma. Pronajmutí kanceláře nebo zasedací místnosti za účely obchodní schůzky s klienty je účtován drobný poplatek dle platného ceníku poskytovatele virtuální kanceláře.
Vedle této možnosti dále společnosti nabízejí doplňkové služby jako například:
- přijímání poštovních a listovních zásilek
- otevírání pošty a její následné skenování do e-mailu
- přeposílání pošty na vámi zadanou adresu
- přesměrování hovorů
- vyřizování hovorů
- informace o vašich návštěvách
- vyřizování vzkazů
Každý poskytovatel této služby přistupuje ke svým zákazníkům zcela individuálně. Není proto žádnou výjimkou, že vám připraví výhodný balíček doplňkových služeb dle vašich požadavků a představ.
Virtuální kancelář využijí zejména podnikatelé, kteří svou práci vykonávají z domova. Jsou to podnikatelé působící jako architekti, programátoři, tlumočníci nebo copywriteři, ocení ji i firmy, které chtějí rozšířit svou působnost do ostatních měst v České republice.
Prostřednictvím expanze do okolních měst na území České republiky získáte jednoduchou a přirozenou cestou důvěryhodnost mezi vašimi obchodními partnery.
Otevírá se vám také cesta k novým obchodním příležitostem a získáním nových obchodních partnerů a klientů, cestou, která je v současné chvíli nejlevnější a zároveň nejjednodušší. Veškerou administrativní činnost za vás zařídí vaše virtuální kancelář.
Jakou formou lze kancelář zařídit?
Kancelář si zařídíte během krátké doby snadno a rychle prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, kdy poskytovateli předáte údaje vaší společnosti, a na základě těchto údajů vám bude připravena smlouva, kterou stačí podepsat ať už prostřednictvím návštěvy sídla nebo podepsáním a následným zasláním poštovní zásilkou.
Spolu se smlouvou získáte také souhlas s umístěním sídla společnosti a na základě tohoto dokumentu již můžete používat svou novou adresu.